برای تعمیر کمک فنر مرسدس بنز لازم است تا فاکتور های متعددی مورد بررسی قرار گیرد.

یکی از مهم ترین این عوامل شناخت تعمیرگاه مناسب برای تعمیر کمک فنر مرسدس بنز می باشد.

مجموعه براتی آماده ارائه برترین خدمات برای تعمیر کمک فنر مرسدس بنز و همچنین سایر خودرو ها از قبیل کمک فنر پورشه نیز می باشد.

تعمیر کمک فنر مرسدس بنز و علائم خرابی آن

آیا می خواهید بدانید آیا زمان تعویض کمک فنرها فرا رسیده است؟ نمی دانید علائم کمک فنر بد یا خراب چیست؟ ابتدا باید کمی در مورد نحوه طراحی کمک فنر بدانید. هدف و طراحی کمک فنر کمک به نگه داشتن لاستیک روی زمین در جاده های پر دست انداز است تا شما به عنوان راننده بتوانید کنترل وسیله نقلیه را حفظ کنید.

استرچ و شوک ها یکسان طراحی شده اند، با این تفاوت که وزن خودرو روی خود آلومینیوم است در حالی که شوک صرفاً ارتباط بین دو قسمت تعلیق است.

آن ها از یک سیلندر به نام لوله ذخیره که با مایع هیدرولیک پر شده است، یک لوله دیگر به نام سیلندر فشار درون آن سیلندر، یک پیستون که از طریق سیلندر داخلی عبور می کند و یک دریچه که جریان مایع را از یک طرف پیستون به طرف دیگر تشکیل می دهد تشکیل می شود. دیگری به عنوان دست اندازهای جاده مشاهده می شود

سرانجام چیزهای مختلفی می تواند با کمک فنر اشتباه شود، بنابراین ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا مشخص کنید علائم ضربه یا استرس بد یا خراب چیست تا بتوانید در مورد نیاز به تعویض آنها تصمیم گیری کنید.

تعمیر کمک فنر مرسدس بنز

ارتعاشات هنگام رانندگی

اگر دریچه یا مهر و موم پیستون در داخل شوک فرسوده شده باشد، ممکن است به درستی ننشیند، اجازه می دهد مایعات بدون کنترل از کنار دریچه یا مهر و موم پیستون عبور کند و در نتیجه اجازه می دهد هر دست انداز کوچک در جاده باعث واکنش بیش از حد شود که در واقع با خود احساس خواهید کرد دست ها را روی فرمان بکشید.

انحراف  در هنگام ترمز

اگر دریچه یا مهر و موم پیستون در داخل شوک فرسوده شده باشد، مایعات به طور کنترل نشده جریان می یابد و حتی کوچکترین حرکت فرمان یا کمترین میزان ترمز توسط راننده باعث حرکت شدید پیستون در داخل سیلندر می شود.

این به این معنی است که اگر به عنوان مثال یک پیچ راست بپیچید، در هنگام چرخش وزن وسیله نقلیه به سمت چپ بیشتر می شود و راننده باید آن را اصلاح کند و باعث انحراف شود.

هنگام ترمزگیری، وزن نسبت به آنچه که باعث انحراف می شود، به جلوتر می رود.

 ترمزها زمان بیشتری برای توقف ماشین نیاز دارند

علاوه بر تکان شدید خودرو در هنگام استفاده از ترمز، زمان اضافی طول می کشد تا خودرو در صورت کنترل نشدن، تمام طول میله پیستون را بگیرد و این باعث افزایش زمان و افزایش فاصله توقف برای توقف کامل می شود.

ساییدگی ناهموار لاستیک

شوک فرسوده قادر به محکم نگه داشتن لاستیک روی سطح جاده نیست. این باعث می شود که هنگام حرکت وسیله نقلیه از سطح جاده، کمی خودرو منحرف شود.

بخشی از لاستیک که با جاده در تماس است فرسوده می شود اما بخشی از لاستیک که با جاده در تماس نیست باعث سایش ناهموار لاستیک می شود.

با چرخش لاستیک، این منطقه تماس دائماً با سرعت جاده و سایر عوامل تغییر می کند.

تغییر محل تماس به صورت لکه های بیش از حد فرسوده در آج لاستیک نشان داده می شود.

نشت مایعات

گاهی اوقات مهر و موم های اطراف شافت که از بدنه شوک گسترش می یابد شروع به نشت می کنند و این مایع نشتی در کنار ضربه به سمت زمین می رود.

از بین رفتن مایعات باعث از بین رفتن توانایی شوک در انجام عملکرد خود می شود زیرا مایعات در اتاق کار و کار با آن کمتر و کمتر می شود.

بوش ترک خورده در نقاط پیوست

این شوک در هر انتهای دارای نقاطی است که باعث می شود بتوان آن را به سمت وسیله نقلیه پیچ کرد.

این نقاط اتصال دارای بوشهای لاستیکی هستند و اگر این بوشهای لاستیکی ترک خورده یا شکسته شوند، هنگام رانندگی خودرو از روی دست اندازها صدای ضربه ای شنیده می شود.

در صورت مشاهده هر یک از این علائم، توصیه می شود با بهترین مرکز تعمیر کمک فنر مرسدس بنز یعنی مجموعه براتی تماس بگیرید تا ضربه ها و سیستم تعلیق را به طور حرفه ای بررسی کند.

تکنسین های حرفه ای مجموعه براتی به شما در مورد شرایط تعلیق از جمله کمک فنرها توصیه می کند و در صورت لزوم به شما تعویض می کند.

هزینه تعمیر کمک فنر مرسدس بنز بسته به مدل خاص مرسدس بنز، سن خودرو و محل مکانیک می تواند متفاوت باشد. با این حال، به عنوان یک قانون کلی، هزینه تعمیر کمک فنر بین 250 تا 500 پوند خواهد بود. این قیمت شامل هزینه قطعات و نیروی کار می باشد.

در اینجا هزینه های معمول تعمیر کمک فنر مرسدس بنز به شرح زیر است:

قطعات: هزینه قطعات برای تعمیر کمک فنر می تواند بین 50 تا 200 پوند باشد. نوع خاصی از کمک فنر مورد نیاز به مدل مرسدس بنز بستگی دارد.

نیروی کار: هزینه کار برای تعمیر کمک فنر می تواند بین 150 تا 300 پوند باشد. هزینه نیروی کار به نرخ ساعتی مکانیک و پیچیدگی تعمیر بستگی دارد

علاوه بر هزینه های ذکر شده در بالا، ممکن است هزینه های اضافی مانند هزینه آزمایش تشخیصی و هزینه دور انداختن کمک فنر قدیمی وجود داشته باشد.

در اینجا چند نکته برای صرفه جویی در هزینه تعمیر کمک فنر مرسدس بنز آورده شده است:

برای قیمت ها خرید کنید: قبل از اینکه کمک فنرهای خود را تعمیر کنید، از چندین مکانیک مختلف قیمت بگیرید. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که بهترین قیمت ممکن را دریافت می کنید.

خرید قطعات را خودتان در نظر بگیرید: اگر با تعمیرات DIY راحت هستید، می توانید با خرید قطعات تعمیر کمک فنر خود در هزینه خود صرفه جویی کنید. با این حال، باید هزینه ابزار و لوازم مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.

بازسازی کمک فنرهای خود را در نظر بگیرید: اگر کمک فنرهای شما کاملا فرسوده نشده باشند، ممکن است به جای تعویض، بتوان آنها را بازسازی کرد. این می تواند گزینه مقرون به صرفه تری باشد، اما ممکن است به اندازه یک کمک فنر جدید ماندگار نباشد.

با رعایت این نکات می توانید در هزینه تعمیر کمک فنر مرسدس بنز صرفه جویی کنید.

برای تعمیر کمک فنر مرسدس بنز با کارشناسان ما با شماره 09151099294 در تماس باشید.