برای خرید کمک فنر بنز به چه نکاتی باید توجه کنید؟

همانطور که می دانید فروشگاه براتی ارائه دهنده برترین انواع کمک فنر از جمله کمک فنر پورشه و سایر خودرو ها نیز می باشد.

خرید کمک فنر بنز

تعداد زیادی از گزینه های کمک فنر برای اتومبیل های معروف و کامیون ها گاهی اوقات می تواند طاقت فرسا باشد. این راهنما به شما کمک می کند درک کنید که هر کمک فنر برای پیدا کردن مناسب ترین گزینه برای ماشین یا کامیون شما چه کاری انجام می دهد.

مهمترین نکته برای یافتن بهترین کمک فنر ها این است که شما از وسیله نقلیه خود برای چه استفاده می کنید. اگر کامیون شما بیشتر از چراغ های جلو نور ستارگان را می بیند، شما به یک کمک فنر قوی تر از میراگرهای نرم کارخانه اسکواش نیاز دارید. در عین حال، اگر تمام روز را در SUV خود می گذرانید، نمی خواهید دندان های شما روی هر پوشش سوراخ سوراخ شود. بهترین کمک فنر ها برای رساندن خودرو به محل از طریق گل و لای و سنگها سخت تر و قادر به مقاومت در برابر گرمازدگی هستند.

اگر کمک فنرهای خودروی خود را تعویض می کنید، مطمئن شوید که انواع عالی کمک فنرهای مورد نیاز را برای خرید شناسایی کرده اید.

با این حال، در بعضی مواقع، هنگام خرید این ضربه ها یا پایه ها برای وسیله نقلیه خود، نمی توان انتخاب صحیح را تشخیص داد.

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم مشتریان خود را به یک راهنمای خریدار تبدیل کنیم که به آنها در انتخاب درست کمک خواهد کرد.

کمک فنر چیست؟

کمک فنر بخشی از سیستم تعلیق وسیله نقلیه است که به شما کمک می کند تا خودرو از بین نرود.

به عبارت دیگر، این ابزارها به شما کمک می کنند برخلاف پایه ها، هندلینگ بهتری داشته باشید.

با این حال، بسته به نوع وسیله نقلیه شما، می تواند دارای کمک فنر عقب و عقب باشد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید هر یک از قطعات تعویض، مواردی را که اتومبیل شما دارد شناسایی کنید.

بسیار مهم است که درک کنیم که کمک فنرها با اتصال فنرها به چرخ ها کار می کنند.

اگر تصمیم گرفتید که می خواهید این قطعات خودرو را خریداری کنید، در اینجا عواملی وجود دارد که باید آنها را مورد توجه قرار دهید.

کمک فنر

عملکرد حرفه ای

ضربه و پایه های با کارایی بالا به گونه ای طراحی شده اند که ماشین شما بهترین هندلینگ ممکن را دارند. برای رانندگانی که وسایل نقلیه خود را به حداکثر فشار می رسانند، یک یا دو اینچ کنترل بیشتر می تواند به معنای همه چیز باشد، بنابراین آنها مایل هستند کمی ایمنی جاده را فدای ایمنی زیادی کنند.

این ضربه ها و پایه ها ماشین شما را به گوشه ها چسبانده و باعث می شود خودرو در مسیر بماند. کمک فنر بنز با کیفیت خودروی شما را مستقیم و ثابت نگه می دارند، مهم نیست که جاده چقدر دست انداز داشته باشد.

اطمینان از خرید نوع مناسب کمک فنر برای اتومبیل همیشه ضروری است. با این وجود، با داشتن گزینه های موجود در بیشتر مغازه های خودرو، تصمیم گیری آگاهانه برای اکثر خریداران دشوار است.

بیایید ابتدا انواع موجود را قبل از اظهارات بیشتر شناسایی کنیم.

کمک فنر های خودرو های سنگین

ضربه های سنگین دارای یک شافت مرکزی بزرگ هستند که نقاط اتصال را با قطر بیشتر از ضربه های استاندارد تقویت کرده است.

بیشتر خریداران خودرو آنها را به این دلیل توصیه می کنند که ساخت آنها با SUV، وانت و کامیون انجام می شود.

اگر وسیله نقلیه شما بار سنگین تری را تحمل می کند، این کمک های مخصوصی است که شما باید خریداری کنید.

کمک فنر های استاندارد

کمک فنر های استاندارد هنگام خرید با وسیله نقلیه یا اتومبیل شما ارائه می شود. در حالت ایده آل، آنها تصویب شده و اساسی هستند و هیچ ویژگی منحصر به فردی ندارند.

کمک فنر های گازی

کمک فنر های گازی همچنین از جمله کمک فنر های متداول در انواع مختلف اتومبیل هستند. توجه به این نکته ضروری است که این کمک فنر ها با نیتروژن ایجاد می شوند و با روغن مهر می شوند.

اگر وسایل نقلیه کوچکتری داشته باشید، این نوع کمک ها در مقایسه با کمک فنر های استاندارد برای مدت طولانی دوام بیشتری خواهد داشت.

مراقبت از کمک فنر

سوار شدن در جاده های تپه ای یا ناهموار می تواند یک لذت سواری باشد.

شما بدن خود را روی هر دست انداز با هیجان احساس می کنید اما ممکن است تا به حال به سیستم تعلیق ماشین خود فکر نکرده باشید.

و حتی بدتر از این است که شما در یک بزرگراه هموار حرکت می کنید اما هنوز احساس می کنید که روی دست انداز های بزرگ هستید. این مهمترین دلیل برای هشدار است. وقتی چنین اتفاقی می افتد، می توانید مطمئن باشید که در حال حاضر مشکلی در کمک فنر و پایه های ماشین شما وجود دارد.

کمک فنر و پایه ها دو مورد متمایز هستند که بخشی از سیستم تعلیق خودرو شما هستند.

تعمیر کمک فنر بنز

سیستم تعلیق چیست؟

اجزایی که سیستم تعلیق خودرو را تشکیل می دهند شامل شاسی، سیم پیچ های فنری است که وزن ماشین را تحمل می کنند و کمک فنرهایی را که محافظت از فنرها را در هر زمان عبور از روی دست انداز انجام می دهند.

پایه ها به همراه میله ضد تاب نیز بخشی از سیستم تعلیق است. این پایه ها محافظت ساختاری را برای نیازهای خودرو فراهم می کنند و ساختار و بدنه ای پایدار را برای موتور فراهم می کنند.

میله ضد تاب خوردن به حرکت چرخ ها کمک می کند و ماشین را ثابت نگه می دارد، مخصوصاً هنگام چرخش در دور پیچ ها.

لاستیک ها نیز بخشی از سیستم تعلیق هستند و مهم است که آنها نیز در شرایط خوبی قرار بگیرند.

اتومبیل شما دستگاهی است که مقدار زیادی لرزش، نیرو و اینرسی ایجاد می کند، بنابراین به تعادل ساختاری نیاز دارد و این همان چیزی است که سیستم تعلیق خودرو فراهم می کند.

هر لاستیک از وسیله نقلیه شما دارای ضربه یا زره است اما هرگز هر دو نمی تواند از کمک فنر به جای تکیه گاه استفاده کرد و از تکیه گاه نمی توان به جای ضربه استفاده کرد.

با وجود آنچه معمولاً اعتقاد دارند، یک ضربه گیر معمولی از وزن خودرو پشتیبانی نمی کند. آنچه در واقع انجام می دهد کنترل حرکت فنر و سیستم تعلیق است.

این کار با تبدیل حرکت سیستم تعلیق از جنبشی به انرژی به انرژی گرمایی یا حرارتی برای پراکنده شدن توسط مایع، انجام می شود.

کمک فنرها اساساً پمپ های روغن هستند. پیستونی به انتهای میله پیستون متصل شده است که در تقابل با مایع هیدرولیک در لوله فشار کار می کند.

با بالا و پایین شدن سیستم تعلیق، مایع هیدرولیک از طریق روزنه هایی که سوراخ های ریزی در داخل پیستون هستند فشار داده می شود.

با این حال، این دهانه ها فقط مقدار کمی مایع را از طریق پیستون عبور می دهند.

این باعث کند شدن پیستون می شود، سرعت فنر و حرکت تعلیق را نیز کند می کند.

میزان مقاومت کمک فنر به ارتفاع سیستم تعلیق و میزان و مقیاس دهانه های پیستون بستگی دارد.

همه کمک فنرهای فعلی دستگاه های میرایی هیدرولیکی پاسخگو به سرعت هستند و هرچه سیستم تعلیق سریعتر می رود، مقاومت کمک فنر بیشتر است.

به لطف این عملکرد، کمک فنرها متناسب با شرایط جاده هستند. در نتیجه این، کمک فنرها خطر نورد یا تکان خوردن، برگشت، غواصی ترمز و اسکات شتاب را کاهش می دهند.

شوک ها بر روی مفهوم جابجایی سیال هم برای فشرده سازی و هم برای فرایند پسوند کار می کنند.

یک وسیله نقلیه استاندارد یا کامیون سبک باید در طول چرخه تمدید مقاومت بیشتری نسبت به دوره فشرده سازی داشته باشد.

چرخه فشرده سازی حاکم بر شتاب گیری وزن بدون برش ماشین است، در حالی که پسوند بر وزن سنگین خودرو حاکم است.

STRUTS چیست؟

استرینگ نوعی دمپر است که در بسیاری از سیستم تعلیق های مستقل امروزی، وسایل نقلیه محرک چرخ جلو و همچنین برخی از اتومبیل های چرخ عقب دیده می شود.

strut  یکی از اجزای ساختاری مرکزی سیستم تعلیق است.

این جایگزین بازوی کنترل بالایی و مفصل بالایی بالایی است که در سیستم تعلیق های سنتی وجود دارد. strut باریک است و فضای کمتری نسبت به کمک فنرهای سیستم های تعلیق سنتی را اشغال می کند.

استروت ها دو وظیفه اصلی را بر عهده دارند. اول از همه، آن ها مانند کمک فنر ها عملکرد میرایی دارند.

در داخل شبیه کمک فنر هستند پیستون به انتهای میله پیستون متصل است که در برابر سیال هیدرولیک عمل می کند تا فنر و حرکت سیستم تعلیق را کنترل کند.

سوپاپ مشابه ضربه گیرها، مقاومت در برابر فشار ناشی از حرکت بالا و پایین سیستم تعلیق را ایجاد می کند.

مانند ضربه گیرها، پایه نیز در برابر سرعت واکنش نشان می دهد، همچنین به این معنی است که سوپاپ می شود تا بسته به سرعت حرکت سیستم تعلیق، میزان مقاومت یا افزایش یابد و یا کاهش یابد.

Struts همچنین کار دیگری را انجام می دهد. برخلاف کمک فنرها، پایه های ساختاری از سیستم تعلیق خودرو پشتیبانی می کنند.

آنها همچنین تایر را در حالت تراز نگه داشته و فنر را پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، آنها مقدار زیادی از بار جانبی را که روی سیستم تعلیق خودرو قرار داده شده پشتیبانی می کنند.

با این کار، پایه ها در راحتیِ سواری و هندلینگ تأثیر دارند. آنها همچنین بر کنترل خودرو، فرمان، تراز و ساییدگی چرخ، ترمز و سیستم تعلیق دیگر تأثیر می گذارند.

بزرگترین تفاوت بین کمک فنر و استروت این است که یک پایه یک قسمت ساختاری از سیستم تعلیق خودرو است که در آن شوک ایجاد نمی شود.

یک پایه نیز یک قسمت مهم از سیستم فرمان خودرو است و زوایای تراز را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد.

یک پایه نیز یک نقطه مرکزی برای سیستم فرمان خودرو است و شامل یک فنر سیم پیچ است و به همین دلیل است که همیشه هنگام تعویض یک پایه باید یک تراز قرار گیرد. همچنین به همین دلیل است که پایه ها به طور معمول گران تر از کمک فنر هستند.

به زبان ساده، کمک ها و پایه ها به طور کلی وظیفه نگه داشتن بدنه وسیله نقلیه از جاده، فشار دادن لاستیک ها به روسازی و جلوگیری از برخورد سر به سقف ماشین هنگام عبور از هر دست انداز جاده را دارند.

متداول ترین ترکیب داشتن استروت در جلو و کمک فنر در چرخ های عقب است.

در هنگام رانندگی و ایجاد ضربه ، کنترل درست اتومبیل هنگام رانندگی با مشکل روبرو خواهد شد.

در نتیجه، عبور از روی دست انداز یا چاله می تواند به طور بالقوه باعث شود شما نه تنها به سر خود ضربه بزنید بلکه کنترل خود را از دست دهید، شما و مسافران خود را در معرض خطر جدی قرار دهید، و همچنین خطر تصادف با سایر وسایل نقلیه در جاده را داشته باشد.

بنابراین فقط می توانید تصور کنید که حفظ کمک ها و پایه های مناسب برای جلوگیری از تندرست خودرو در هر زمان که به یک زمین ناهموار یا حتی یک بزرگراه تازه آسفالت شده برخورد کنید، چقدر مهم است.

ارتعاشات و صدای بیش از حد در هنگام رانندگی و مشکلات ترازی باعث سایش بی مورد و آسیب های دیگر به اتومبیل شما می شود.

هرگاه لاستیک ها و سایر قطعات خودرو آسیب ببینند، صاحب خودرو به راحتی می تواند آن را ببیند.

وقتی ترمزها فرسوده می شوند، او هم می تواند آن را بشنود.

بدون وجود نشانه های دیداری و شنیداری واضح، یک راننده می تواند تا مدتها، ماهها و حتی سالها کاملاً از تعمیر کمک فنر بنز یا سایر مسائل مربوط به سیستم تعلیق غافل بماند تا اینکه توسط یک متخصص اتومبیل به گونه دیگری بیان شود.

برای خرید بهترین انواع کمک فنر بنز با کارشناسان ما با شماره 09151099294 در تماس باشید.